بیماری های کلیه

در این بلاگ به بررسی بیماری هایی که به کلیه مربوط می شوند می پردازیم .

بیماری های کلیه

در این بلاگ به بررسی بیماری هایی که به کلیه مربوط می شوند می پردازیم .

درمان عدم نزول بیضه در بزرگسالان

درمان عدم نزول بیضه در بزرگسالان

آرشیوپاتی روشی است که در آن جراحان کریپتورکیدیسم را با بخیه های جاذب به داخل کیسه بیضه وارد می کنند.

 

آرشیوپاتی اغلب برای نوزادان یا کودکان مبتلا به بیضه یا انسداد بیضه (بیضه هایی که ترمیم نشده اند) استفاده می شود.

 

با این حال ، در نوجوانان و بزرگسالان ، آلکوپکسی می تواند در یک یا هر دو بیضه وجود داشته باشد. در بزرگسالان ، آرکوپکسی اغلب برای درمان حجم بیضه استفاده می شود. این یک اورژانس اورولوژیکی است ، در نتیجه بیضه ها در اطراف طناب اسپرماتیک و تنگ شدن جریان خون قرار می گیرند.

 عدم نزول بیضه چیست

Orchiopessi همچنین به عنوان orchiopessi ، orchiopessi ، اصلاح بیضه یا غیر نزولی بیضه (تصحیح بیماری بیضه غیر نزولی) و اصلاح جفت بیضه نشان داده می شود.

 

برای درک ماهیت آرکوپکس در کودکان ، باید نحوه رشد بیضه ها را درک کنیم.

 

هفت ماه پس از بارداری ، عفونت مشابه طناب جنینی به نام جولی بیضه را در ناحیه اینگوینال لمس می کند. بین هفته های 28 و 35 شکایت ، دولت در طومارها نشسته است و فضایی برای تیراندازی شاهدان فراهم می کند.

چه میزان آنفولانزا دارای کریپتورکیدیسم است؟

مردان می توانند دارای فرزند ریپورکیدیسم باشند ، اما آنها کمتر از یک فرزند به دنیا می آیند. عمل جراحی برای تصحیح این امر امکان خروج را از بین نمی برد ، به ویژه هنگامی که شما هنوز جوان هستید و اندام های طبیعی دارید.

 

بدون درمان ، مردان با کمتر از دو بیضه تمایل به بچه دار شدن ندارند. با این حال ، مداخله جراحی برای جایگزینی هر دو بیضه می تواند باعث بهبود جدایی شود.

 

زایمان دیگر طبیعی نیست ، اما جراحی زود هنگام مثر است. به عنوان مثال ، کودکی که در سن 2 سالگی عمل می کند ، در مقایسه با کودکی که در سن 13 سالگی عمل می کند ، پنج برابر بیشتر دچار بریدگی بثورات می شود.

ارکوپسی چیست؟

به عمل چرخاندن بیضه در موقعیت اولیه خود در کیسه بیضه ، ارکیده می گویند.

 

بیضه ها خودبخود در مقعد رشد می کنند و تنها در هفته سی و پنجم بلوغ در کیسه بیضه ظاهر می شوند. در یک یا دو بار بیضه ها ثبت نمی شدند زیرا هیچ یادداشتی وجود نداشت. این وضعیت به عنوان بیضه های توسعه نیافته ذکر می شود. اگر بیضه ظرف 14 ماه به وضعیت اولیه خود باز نگردد ، باید مداخله جراحی انجام شود. بهتر است طی دو سال به دنبال درمان باشید.

 

سن مناسب برای جراحی کریپتورکیدوز 14 ماه است و جراحی تحتانی در 18 ماه بهترین است.

به هر حال بیضه چیست؟

Cryptorchidism وضعیتی است که در آن بیضه های قبل از تولد در کیسه های پوستی زیر آلت تناسلی (کیسه بیضه) قرار نمی گیرند.

 

به طور کلی ، فقط یک بیضه علاقمند است ، اما حدود 10 درصد به هر دو بیضه علاقه دارند.

 

از آنجا که در نوزادان نارس ، کمبود بیضه به طور کلی نادر است.

 

Cryptorchidism فقط در ماه های اخیر ناپدید شده است. از طرف دیگر ، این مشکل را می توان با جراحی حل کرد.

رشد جنین

 توصیفات در addome هنگام فارغ التحصیلی. در ماه حاملگی ، بیضه ها از کانال اینگوینال تا کیسه بیضه امتداد می یابد. اگر بیضه به طور طبیعی لکه دار شود ، به این حالت افشای بیضه نمی گویند. توسعه تاریخی و شروع عملکرد هورمون بیضه در هفته حاملگی آغاز می شود. سلولهای زایا و سلولهای تولید کننده هورمون به تدریج منقبض به کریپتورکیدیسم می شوند.

 

بیماری زایی

انسداد بیضه در 50 سندرم مختلف مشاهده نشده است.

 

تولید و اثربخشی تستوسترون در مردان مبتلا به تستوسترون به خطر می افتد.

 

آزمایشات بدون درمان در 4 درصد از نوزادان مبتلا به کریپتورکیدیسم گزارش شده است. احتمال نارسایی بیضه در خواهر و برادر مبتلا 6/68 تا 9/68 درصد است.

Cryptorchidism فقط اندکی پس از تولد تشخیص داده می شود. اگر هنوز شهادت نوزاد وجود ندارد ، هنگام مراجعه به پزشک با پزشک مشورت کنید. اگر بیضه در عرض 4 ماه از بیضه وارد کیسه بیضه نشود. حملات دقیق خودجوش به طور کلی اجتناب ناپذیر است.

 

کودکان کوچکتر تحت درمان قرار می گیرند ، خطر ناباروری در آینده و سرطان بیضه کمتر است.

 

پسران بزرگتر (حدود 2 تا 7 سال) با انسداد بیضه طبیعی ممکن است بیضه ها یا بیضه ها را در کیسه بیضه احساس نکنند و بیضه ها را از دست بدهند. این نشانه بیضه جمع شونده است که بین کیسه بیضه و مارمولک حرکت می کند و می تواند به راحتی از طریق مری به داخل کیسه بیضه وارد شود. این پدیده غیر عادی است و در اثر انقباض (انقباض) ماهیچه ای کیسه بیضه ایجاد می شود.

 

بیضه صعودی (یا بیضه نزولی اکتسابی) وارد عقاب می شود و با حرکات دست به راحتی به کیسه بیضه بر نمی گردد.

 

اگر در حال حاضر از هرگونه تغییر آگاه هستید ، با پزشک متخصص اطفال خود مشورت کنید.

به خانه های پادشاهان زمین نروید و مردم را به خانه پادشاه نبرید.

 

حدود 20 اونس آب می تواند در منطقه شهر ، در وسط جاده استفاده شود. این راه است ، از شر شر ، تا پایان جهان. نهان بیضگی و سرطان بیضه نیز ممکن است تظاهراتی از اختلال ژنتیکی بیضه باشند ، بنابراین ، در بیضه نزول ایجاد نشده است که به دلیل موضع غیر طبیعی بیضه و نزول انجام نداده است. اگر چه اثبات نشده است که orchiopexy و پائین بیضه با جراحی ، خطر ابتلا به سرطان بیضه را کاهش می دهد ، ولی به سهولت تشخیص زود هنگام سرطان بیضه از طریق خودآزمایی بیضه کمک می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد